Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Monday, September 28, 2009

Ku Jatuh Chenta

Ku Jatuh Chenta, Sungguh Ku Jatuh Chenta
Siang Malam Asyik Teringat, Terbayang
Oh, Sungguh Tak Dapat Ku Lupakan
Makan Tak Lalu, Tidur Tak Lena
Mandi Basah Cikit2, Tipu la Kalo Tak Basah
Berat Sungguh Perasaan Bila Sudah Jatuh Chenta

Pergh..Ayat Mat Bunga, Jiwang Karat
Korang Mesti Ingat Aku Dah Tersangkut Kat Mana2 Awek kan??
Ha2..Tidak Sekali2 Aku MenDuakan Cik BooLuck
(Cik BooLuck, Aku Sayang Kamu Banyak)

Sebetulnya Aku Jatuh Chenta Pada Besi Buruk
Biar Betik!!
Yup, Chenta Ku Pada Besi Buruk Itu Kian Menebal
Jom Kenali Chenta Terbaru Ku

Ni Masa Dia Pakai Baju Raya Kaler Merah


Tukar Baju Hitam Lak




Ok,Dah2..Cukup2..Korang Ni
Orang Dah Bagi Betis, Nak Paha Lak
Nanti Kat Post Lain Aku Cite Ngan Detail
Pasal Chenta Aku Ni
Post Ni Sebagai Iklan Je
Hua3..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...