Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Tuesday, July 24, 2012

Sijil Simpanan Premium BSN (SSP BSN)





Assalamulaikum..Salam 4 Ramadhan.


Lu ada simpan SSP BSN tak?


Nampak menarik jugak hadiah tempat pertama untuk cabutan bulan Julai 2012 ni.


1 x Mercedes Benz E200 CGI!


Gua pernah menang sekali je tahun lepas. Dapat sijil SSP RM100.


Alhamdulillah.


Mana tau berkat rezeki gua pada bulan Ramadhan ni Allah SWT bagi gua menang tempat pertama.


Raya ni naik Merc la gua.. InsyaAllah.


Lu tolong doakan ye. Terima kasih.


Amin.








p/s: untuk mengetahui lokasi cabutan SSP BSN setiap bulan. Lu boleh tengok SINI.
Untuk keputusan cabutan pulak boleh tengok kat SINI. mintak mintak nama gua dan lu ada.





















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...