Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Monday, April 16, 2012

Kalau Dulu

Pemeriksaan secara fizikal mendapati....

Belum sempat gua abis taip..papppp..black out!

Nasib baik Microsoft Office boleh recover balik apa yang gua taip berjela tadi.

Semua orang pakat-pakat kipas badan pakai kertas tebal dan sampul surat.

Ada yang keluar dari pejabat, sebab pejabat jadi gelap dan panas.

"Dah macam kat dalam gua, nasib baik takde kelawar" kata teman sepejabat gua.


Nasib baik tiada kerja yang urgent.

Bila black out, semua kerja tak jalan. Semuanya pakai komputer peribadi, komputer riba dan mesin pencetak. semua itu perlukan elektrik.


Kalau dulu.


Angkat je mesin taip tu. Duduk bawah pokok. Buat kerja sambil hirup udara nyaman.

Dari nak taip surat rasmi pasal kerja. Terus terkarang surat cinta. :p








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...