Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Thursday, October 8, 2009

Kegemaran Aku Masa Kecik

Suma Orang Ada KegemaranKan?
Masa Kecik2 Dulu Selain Wheelie Beskal,
Lastik Burung,Main Polis Sentri,Panjat Pokok,
Tangkap Ikan, Main Layang2 & Wau, Wah Banyaknya..
Aku Juga Minat Nonton Kartun..

Dari Kecik Sampai Besar Masih Minat
Tapi Kartun Skang Ni Aku Tengok Dah Tak Best
Macam Kartun Dula Kala DiMasa Aku Belum Mumayyis
Haha..

Meh Kita Imbas Kartun2 Yang Aku Minat & Best Dulu Kala
Biasa Kartun Nih Budak2 Laki Je NengokNya

1. Mobile Armored Strike Kommand (M.A.S.K)



Cite Ni Pasal 5 SuperHero Yang Pakai Topeng & Ada Kenderaan Hebat
Ada Keta Merah Yang Ada Sayap & Leh Terbang, Ada Truck Besar,
Ada Motor Warna Hijau Yang Leh Bertukar Jadi Helicopter.
Aku Ingat2 Lupa, Pastu Ada Sorang Budak Laki &
Sekor Robot Kecik Putih Yang Boleh Bertukar Jadi Motor
Korang Ingat2 La Sendirik..
Lagi Satu..Opening Theme Song Dia Bes Giler

2. ThunderCat



Cite Pasal Hero Yang Ada Pedang Kontot, He2..
Tapi Bila Dia Sebut Thunder2 ThunderCat Hoooo..
Terus Pedang Dia Jadi Panjang & Muncul Logo ThunderCat Kat Langit
Untuk Paggil Geng2 Dia Pi Lawan Geng Mumia Jahat

3. Saber Rider



Ni Yang Paling Aku Suka, Dari Watak Hero, Kuda, Pedang, Robot
Dan Yang Paling Best Lagu Dia..Saber Rider..And The Star Sherif

Yang Seterusnya Aku Tak Larat Nak Ulas, Juz Bagi Gambar Je..OK!!

4. Silver Hawk



5. G.I Joe



6. He-Man & She-Ra



7. Ghostbusters



Ni cite tentang penangkap hantu..pakai karen yang kuar dari beg je..bila antu dah lemah..telan masuk dalam kotak..dalam cite i ada gak antu ijau yang baik tapi banyak lendir..yaks..



Dan Banyak Lagi, Ni Yang Aku Ingat. Macam Batman, Superman, Spiderman
Transformers Dah Jadi Kebiasaan. Ni Yang Dah Lama Kita Tak Dengar & Tengok.
Ok Lah..Nanti Aku Kembali Ngan Versi Kartun Japan Lak..
Japanese Anime!! Tu Pun Kalo Rajin..

p/s: perasan tak sekarang ni banyak kartun lama dah ada balik,tapi dalam benuk 3G dan ianya tak best macam dulu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...