Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Thursday, May 26, 2011

Kerja Sambilan Gua

Gua sekarang dah ada part time job. Gua dah jadi Takafulman. Huh!! Apakah itu?



Takafulman, Bertukar!!









Kerja gua melindungi anak-anak kecil supaya pelajaran dan masa depan mereka terjamin.


Macam superhero plak gua ni. Ni lah logo Takafulman gua!!





Kalau lu nak gua lindungi anak-anak lu atau nak maklumat yang lebih lanjut. Jangan malu-malu nak helo gua : 016-9809246.


Motto Takafulman : "Jangan Biarkan Masa Depan Anak Anda Diselubungi Kegelapan"


Amacam best tak motto gua. Sambil cari rezeki, sambil tolong orang.







p/s: Bini gua juga ada produk yang boleh buat bini lu slim+shape= CUN.
Nak tau klik sini BARANG BAIK

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...