Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Monday, June 13, 2011

Oh Wanita..

Gua jadi hairan bilamana seorang wanita yang gua tengok susuk badannya sudah kurus tapi masih mengatakan dirinya sudah gemuk dan mengeluarkan statement yang beliau sedang berdiet untuk menurunkan berat badan. Walhal kalau dalam bahasa kasar beliau sudah tergolong dalam golongan "cicak kobing"

Gua tak nafikan semua itu kerana kaum wanita tersangatlah unik, mereka diciptakan dengan sifat yang tiada pada kaum lelaki, iaitu cintakan kecantikan.







Kerana sifat semulajadi inilah yang membuatkan mereka masing-masing berlumba-lumba mencuba pelbagai jenis produk kecantikan yang terdapat dipasaran. Samaada yang mempunyai sijil dari Kementerian Kesihatan atau tidak. Itu tidak mereka pedulikan. Apa yang penting "Kecantikan". Tambahan pula produk yang menjadi dutanya adalah artis-artis yang terkenal dan cantik. Maka laris bagai pisang panas lah produk tersebut.

Dari segi pakaian pula, kaum wanita kalau tidak keterlaluan gua katakan adalah pengikut tegar dunia fesyen di dunia ini. Mana tidaknya, kebanyakkan 'fashion show' yang diadakan 90% peragawati-peragawati memperagakan pakaian untuk kaum wanita. Paling ketara yang dapat kita lihat bilamana pasaraya-pasaraya mengadakan promosi jualan. yang paling ramai memenuhi dan berebut-rebut beg tangan dan kasut tumit tinggi adalah wanita. Kaum lelaki hanya melihat dari jauh isteri-isteri mereka bagai dirasuk memilih pakaian, beg tangan mahupun kasut yang mereka idamkan sambil menyedut rokok dunhill dan berkira-kira berapa yang patut dibayar sekejap lagi.

Walauapapun, bagi gua, tanpa wanita cantik dunia ini tidak akan berseri..hohoi..








p/s : Untuk mendapatkan berat badan yang cantik..cubalah Produk TRA daripada NU Skin. Anda boleh dapatkannya disini..TRA. Untuk maklumat lanjut tentang produk NU Skin, sila klik di sini NU SKIN. Bini gua dah cuba, hasilnya memang 'A' lah!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...