Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Thursday, November 17, 2011

Gua Masih Hidup

Selepas lima minggu gua dikurung dan diseksa fizikal dan mental. Gua kini kembali lagi. Minggu yang sudah-sudah memang mencabar dalam hidup gua. Penat takyah cite. Nah..


1) Gua kena kursus 5 minggu
2) Habis kursus sehari sebelum raya haji
3) Raya Haji
4) Lepas 2 hari raya gua bergegas ke Kuantan untuk pindah rumah
5) Tak sampai setahun gua sewa rumah tu, tuan rumah plak gatal nak duduk sendiri
6) Angkut semua barang mak nenek ke rumah baru (3X penat - Kemas+Angkat+Kemas Balik)
7) Pening!! - kos lori angkut barang, deposit rumah baru, kos cabut pasang aircond
8) Masuk ofis kerja menunggu. Ada 6 lagi PTJ gua kena audit. Outstation lagi...
9) Minggu depan gua kena exam jabatan. 3 paper ( Perakaunan, Pengauditan & Perlembagaan & Undang-Undang)
10) Sekarang gua dalam Mood Study..kalah budak amek SPM


Tolong doakan gua berjaya..Amin





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...