Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Sunday, December 26, 2010

Lu Memang Tak Patriotik!!

Malam ni perlawanan akhir bola sepak Piala AFF Suzuki 2010 pusingan pertama kat Stadium Nasional Bukit Jalil. Malaysia lawan Indonesia. Suma orang tau. Lu tak tau? Lu peghak!!



Gua bangga ngan budak2 ni.

Dah lama bola Malaysia haprak!!

Tapi ada jugak yang buat gua panas.

Panas ngan orang yang sanggup jual maruah negara!!

FAM dah tetapkan tiket untuk penyokong Malaysia 85,000 & Indonesia hanya 15,000

Malaysia kan tuan rumah

Tapi ada antara lu orang yang haprak sanggup jual tiket tu kat penyokong Indonesia

Semata-mata nak untung cepat..






Lu jijik

Lu tak layak duk kat Malaysia

Lu bodoh

Lu tak patriotik

Lua gua anta kat Papua New Guinea lagi bagus

Biar kanibal kat sana buat sup!!




(ada ke kanibal kat sana?? gua teka je..hehe)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...