Klik yea sayang!!

Lu Yang Sayang Gua

Sunday, December 26, 2010

Wiki koksey Kokdam


Lu nampak tak gambar kat atas tu?

Cuba lu perati nama negara yang kaler pink air laut tu

Huh..

Negara sial yang dilaknati kan??

Lepas puas duk lukis kartun hina Nabi Muhammad S.A.W

Kali ni nak sabotaj blog gua lak..

Ini mesti pakai CIA, FBI..tak pun Mossad

Ada ati nak jadi silent reader blog gua ye?

Nak intip pergerakan gua ye?

Ingat gua tak tahu

Nasib baik Puan Nuffnang bagitau..

Ingat ni Wikileaks ke?

Lu nak kena terajang ke?

Tak cukup lagi ke ngan bala yang lu dapat?

Gua dengar cite orang yang lukis kartun tu dah mampus!!

Tu baru balasan dunia bai..akhirat nanti tak tahulah..

Lu rasakan lah!!







(hehe..kerek tak gua?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...